.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیا تنبيه بدني دانش آموزان ممنوع است؟

معاون ابتدايي وزارت آموزش و پرورش گفت: معاونان و معلمان تحت هيچ شرايطي حق تنبيه بدني دانش آموزان را ندارند و در اين زمينه با معلمان خاطي طبق قانون برخورد مي‌شود.
فاطمه قربان در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار كرد: هرگونه تنبيه بدني دانش آموزان در مدرسه ممنوع است و هچ يك از معلمان و معاونان تحت هيچ شرايطي به علت انجام ندادن تكاليف درسي و يا موارد انضباطي، حق تنبيه بدني دانش آموزان را ندارند.

وي تصريح كرد: دانش‌آموزان و خانواده‌ها در صورت مشاهده مواردي از تنبيه بدني آن را به دفتر ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات اداره آموزش و پرورش منطقه خوداعلام كنند تا موضوع در اولين فرصت مورد بررسي و پيگيري قرارگيرد.

معاون ابتدايي وزارت آموزش و پرورش با بيان اين كه تنبيه بدني دانش آموزان حتي با ضعيف‌ترين شكل آن، از سوي مدرسه تخلف محسوب مي‌شود، افزود: معلمان و مسولان مدرسه حق تنبيه خطاكارترين دانش آموزان را نيز ندارند، چرا كه براي موارد انضباطي، قانون مصوب شده است و بر اساس آن با دانش آموزان خاطي برخورد مي‌شود.

قربان در پايان با تاكيد بر اين كه تنبيه بدني بر اساس آيين نامه آموزش و پرورش ممنوع است، خاطر نشان كرد: هيچ دانش آموزي نيست كه قابل ارشاد نباشد و علت اصلي خطاي دانش آموزاني كه موارد انضباطي دارند و يا تكاليف خود را انجام نمي‌دهند، از روي ناآگاهي است، لذا بايد براي ارشاد آنها وقت صرف شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.178 seconds.